.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شعر در مازندران متولی مشخصی ندارد

مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان مازندران، بزرگترین مشکل در حوزه شعر استان را عدم حمایت از شعر و عدم استقلال شعری در استان برشمرد و گفت: شعر متولی مشخصی در استان ندارد.

به گزارش شمال نیوز  میثم رنجبر در گفتگو با مهر افزود: متاسفانه هنوز تعریف دقیق، مشخص و درستی از جایگاه تشکیلات شاعران در کشور نشده و متولی مشخصی در استان وحتی کشور نداشته و ندارد و این خلا برای کشوری که خاستگاه شعر در دنیا محسوب می شود بسیار نگران کننده و تاسفبار است.

وی با اشاره به اینکه  گرچه وضعیت شعر بابل خوب است اما هنوزمی توانیم به افق های بالاتر از این برسیم افزود: در سالهای اخیر شاعران بابل موفق شدند  نیمی ازجوائز و رتبه های برتر و برگزیده جشنواره های شعری استان را کسب کنند.

این مسئول اظهار داشت: مجموعه کتاب شعر دندان درد بنده مشتمل براشعار اعتراضی، اجتماعی، عاشقانه، آئینی و مکتبی برای سومین بار متوالی طی 16 ماه و هربار در هزار و 100 نسخه از سوی انتشارات هزاره ققنوس به چاپ مجدد رسید.

وی با اشاره به اینکه این کتاب شامل 37 اثر شعری با مضامین غزل است افزود: این اشعار گزیده ای از اشعار سال 80  تا 90 برگزیده جشنواره های کشوری واستانی  درشعر دفاع مقدس  واهل بیت (ع) است.

منتخب جشنواره شعر دفاع مقدس کشور گفت: مجموعه شعر شخصی با نام دندان درد، دو مجموعه گزیده اشعار با عنوان بازمانده  و تلواسه های سقا از آثار به چاپ رسیده بنده است.

رنجبر تصریح کرد: گر چه اشعار مرا در موضوع دفاع مقدس، شعر انقلابی و شعراهل بیت (ع) می شناسند اما معتقدم که باید مجموعه شعر دفاع مقدس و شعر اهل بیت را به صورت مجزا ،جداگانه ومستقل چاپ کنم.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه بعدی بنده در زمینه شعر دفاع مقدس به نام فرمانده مجنون به چاپ خواهد رسید.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.